Składanie zamówienia
Czy aby złożyć zamówienie w sklepie muszę się rejestrować ?
Nie, zamówienia możesz składać bez wcześniejszej rejestracji.
Czy dane podane przy logowaniu się do sklepu są gdzieś udostępniane?
Wszystkie dane osobowe naszych Klientów są przetwarzane przez sklep KAMI tylko w celu przyjęcia i zrealizowania zamówienia.
Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Jak najbardziej - wystarczy zadzwonić do naszego Działu Obsługi Klienta pod numer (17) 22 70 777 i złożyć zamówienia u konsultanta. Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00. Po godzinie 18:00 swoje zamówienie mogą również Państwo złożyć na automatycznej sekretarce. (Prosimy pamiętać, że złożenie zamówienia przez telefon nie oznacza automatycznej rezerwacji - dostępność produktów musi zostać potwierdzona przez konsultanta. Jest to istotne, zwłaszcza gdy chodzi o produkty, które cieszą się szczególnym zainteresowaniem).
W jaki sposób można wybrać rozmiar lub kolor produktu?
Przy produktach, które wymagają podania rozmiaru opcja taka widnieje na dole w opisie produktu, natomiast jeśli przy opisie produktu nie znajdą Państwo żadnej opcji, a mimo to chcieliby Państwo zaznaczyć taką formę przy danym produkcie to takie uwagi należy podać w formularzu końcowym zamówienia lub wysłać informację na adres e-mail podany w kontaktach na stronie naszego sklepu.
Płatności
Jakie rodzaje płatności akceptujemy?
Akceptujemy następujące formy płatności: tradycyjnym przelewem, przekazem pocztowym, kartą kredytową, transferem lub przelewem internetowym przez system PayU lub gotówką przy odbiorze.
Czy płatność i inne przeprowadzone przeze mnie transakcje są bezpieczne?
Oczywiście - przywiązujemy ogromną wagę do bezpieczeństwa przeprowadzanych operacji i transakcji. Dane wprowadzane podczas rejestracji wykorzystywane są jedynie i wyłącznie w celu realizacji zamówień. Zgodnie z przepisami o „Ochronie danych osobowych” wszystkie dane osobowe są traktowane jako poufne. Transakcje płatnicze online dokonywane są przy zastosowaniu najnowocześniejszej techniki zabezpieczeń - Secure Socket Layer (SSL).
Czy mogę dokonać płatności w innej walucie ?
Tak. Dla wpłat dokonywanych w walucie innej niż złoty polski należy doliczyć taką wartość, która pokryje koszty bankowe związane z opłatami od transferu.W tej sprawie prosimy o kontakt telefoniczny lub przez e-mail z działem obsługi klienta.
Wpłaty za zamówienia zagraniczne należy dokonywać na poniższe konto:
Dane do przelewu - nr Konta: PEKAO
SWIFT CODE: PKOPPLPW
PL 47 1240 2627 1111 0010 5099 6167
Dane firmy:
F.H.U Kami
36-100 Kolbuszowa
ul.Jana Pawła II 15
Czas realizacji zamówienia
Czy każdy produkt dostępny jest w magazynie?
Tak, każdy z produktów prezentowanych w sklepie internetowym jest dostępny natychmiast.
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Zamówienia realizujemy do 72 godzin (dotyczy dni roboczych, pracujemy od poniedziałku do piątku), jednak w praktyce ( 90% przypadków) trwa to nie dłużej niż 24 godziny. W przypadku wyboru "przedpłaty" realizacja zamówienia następuje od momentu zaksięgowania wpłaty za zamówiony produkt. W przypadku wyboru "pobrania" realizacja zamówienia następuje od momentu poprawnego złożenia zamówienia ( podane są pełne dane teleadresowe). Zrealizowane zamówienia wysyłane są od poniedziałku do piątku o godz 15-tej. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy, który jest uzależniony od wybranej formy wysyłki. W okresie przedświątecznym czas realizacji może się wydłużyć do 4 dni.
Jak długo trwa realizacja zamówienia z wysyłką za granicę?
Zamówienia realizujemy do 72 godzin (dotyczy dni roboczych, pracujemy od poniedziałku do piątku), natomiast czas dostarczenia przesyłki zagranicznej uzależniony jest od kraju dostawy oraz od wewnętrzej organizacji czasu dostarczenia przesyłek przez Pocztę Polską. Tym samym nie mamy wpływu na szybkość dostarczanych przesyłek.
Dostawa/Wysyłka towarów
W jaki sposób wysyłany jest towar do klienta?
Towar wysyłamy wybranym przez klienta przewoźnikiem na podany przez niego w formularzu zamówienia adres. Może to być ; kurier DHL lub Poczta Polska (kurier 48 lub kurier 24).
Jak długo trwa dostawa zamówionego towaru?
Kurier DHL jest najszybszą formą wysyłki - czas dostarczenia to 1 dzień ( 99% przesyłek) do 2 dni. Wysyłka Pocztą Polską – czas dostarczenia zwykle wynosi 1-2 dni roboczych. W okresie przedświątecznym czas dostawy może się wydłużyć o 100%.
Czy mogę odebrać Prezent osobiście?
Tak, oczywiście - zapraszamy do naszego sklepu zielarsko - medycznego, pn-pt 10-18, znajdującego się pod adresem;
ul. Dworcowa 4/37a ( Pasaż)
39-300 Mielec
woj. podkarpackie
Jaki jest koszt dostarczenia przesyłki?
Koszt dostarczenia przesyłki zależy od rodzaju wysyłki i formy płatności ;
Odbiór osobisty - 0 złotych
Koszty dostawy:
Pocztą Polską- Kurier 48
- pobranie - Kurier 48 (dostawa w ciągu 48 godzin) - 17,90 zł
- przedpłata - Kurier48 (dostawa w ciągu 48 godzin) - 12,90 zł
Pocztą Polską- Kurier 24
- pobranie - Kurier 24 (dostawa w ciągu 24 godzin) - 19,90 zł
- przedpłata - Kurier24 (dostawa w ciągu 24 godzin) -14,90 zł
Firmą Kurierską DHL:
- pobranie - 23,90 zł
- przedpłata - 18,90 zł
Powyższe terminy dotyczą dni roboczych i są podane dla czasu doręczenia Klientowi od momentu przekazania przesyłki Kurierowi.
Czy towar może być wysłany poza granice kraju, w którym zostało złożone zamówienie?
Tak. W przypadku wysyłki poza granice Polski, sposób dostawy i płatności ustalane są indywidualnie. Prosimy o kontakt z naszym konsultantem ( 17 2270 777).
Wymiana i zwrot towaru
Czy mogę zwrócić zamówiony towar?
1. Tak - jeśli nie jest to produkt opisany w punkcie 2.
W okresie 14 dni od odebrania zamówionego towaru, na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego, masz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.
2. Nie - jeśli zamówiłeś opisany poniżej produkt.
Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy m.in takiej, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
W jakim terminie mogę zwrócić towar?
Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, na formularzu dostępnym w zakładce "Formularz zwrotu" lub w innej pisemnej formie zgodnej z Prawem konsumenckim. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
W jaki sposób mogę zwrócić towar?
Dobrze zapakowaną i zabezpieczoną przesyłkę wyślij na nasz adres ; FHU KAMI, 36-100 Kolbuszowa, ul. J. Pawła II 15. Pamiętaj, aby do odsyłanej przesyłki dołączyć formularz zwrotu, który umożliwi nam przelew środków na Twoje konto. Ponieważ staramy się zapewniać klientom coraz wyższą jakość produktów i usług, zależy nam na tym, by poznać przyczynę zwrotu. Będziemy wdzięczni za podanie tej informacji w formularzu. Uwaga – NIE odbieramy przesyłek z płatnością przy odbiorze.
Czy zakupiony towar podlega gwarancji?
Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). Sprzedający na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia). W przypadku stwierdzenia wady lub usterki w dostarczonym towarze, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta przez kami@kami.med.pl. Chętnie pomożemy w dalszych działaniach i postaramy się jak najszybciej rozwiązać zaistniały problem.
Kiedy i w jaki sposób nastąpi zwrot pieniędzy za odesłany towar?
Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli zamawiałeś towar "za pobraniem", zwrot zapłaconej kwoty następuje wyłącznie na konto bankowe. Pamiętaj, aby do odsyłanej przesyłki dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu, który umożliwi nam przelew środków na Twoje konto. Długość oczekiwania na zaksięgowanie na koncie jest indywidualną sprawą banku.
Kontakt
W jaki sposób mogę się z skontaktować ?
Zapraszamy do pisania e-maili na adres kami@kami.med.pl lub kontaktu telefonicznego pod numerem tel 17 2270 777.
Adres do korespondencji ; FHU KAMI, 36-100 Kolbuszowa, ul. J. Pawła II 15.
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 08:00–18:00.
My ze swej strony postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Państwa pytania.